Same same..


Så här ser det ut när jag vaknar på morgonen. Missan har sovit i eget sovrum nu när mammorna är på semester. Så hon kommer att bli glad i morgon när dom är hemma igen. Innanför dörren väntar de andra utsvultna på sin frukost


Igår blev det närmaste strand. Klong dao. De har så sköna stolar där så det fick bli en mango shake. Den kan jag sippa på i flera timmar.



Lunch i skuggan 


Inte är det väl konstigt att jag är singel inte. 
med håven och kastar ut grodor mest varje kväll


Ni som följt mig tidigare känner kanske igen er.


Just det, Same same but different. Också en favorit!


Idag rustades det till bröllop. Bambu stängerna kläs med vita orkidéer. 
Blir säkert alldeles underbart vackert


På väg hem därifrån, alldeles bakom ett backkrön dyker den första upp. Den här gången var det nära. Fick ställa mig på bromsen. Hade tack och lov ingen bil bakom mig just då. Inte använde jag tårna till att bromsa med heller😀 Man vet att kommer en så kommer det fler. Dom bryr sig heller om trafiken som helt enkelt får vänta till de gått åt sidan. Söta är dom men jag har en väldig respekt för dom




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala