Snart så!



Testade ett nytt massageställe idag


Väldigt estetiskt må jag säga


Livat i slänten utanför huset. Men dom är snabba. En av dom tittade ner från taken. Där hann jag inte med att fota. Ibland är de borta flera dagar för att sedan dundra in på taket eller jaga varann på baksidan av huset


Åsa rekommenderade en strand härom dagen.


Och vilken otroligt fin strand det var. 


Seacret beach💓
Tydligen också Guns favorit när hon var här.


Här fick jag den mest fantastiska aloe vera massage någonsin


Da Da massage. 
I en och en halv timme var det total avslappning lyssnande på havet. 
Kan det bli bättre?


Dagen efter gick jag vidare på samma strand och kom fram till en annan liten strand som jag hade alldeles för mig själv i några timmar


Eftersom det blåst väldigt de senaste dagarna så glömmer man lätt att solen är stark. Men är huvudet dumt får kroppen lida sägs det.
Satt och lyssnade på bok och glömde bort tiden


Barägarens kor dök plötsligt upp på stranden


Tog sedan moppen och körde till Relax beach där jag käkade lunch


Maja har fått syn på en fluga inne hos mig.


Jag gottar mig!!


Blev nästan lite julstämning. Bing Crosby i bakgrunden förhöjde yttrligare stämningen.
I morgon ska jag på utflykt till mangroveträsket på den östra sidan av ön. 
Blir hämtad vid halv nio tiden i morgon bitti. Long tail boat in i träsket och sedan kajaking. Ska bli spännande!
Hoppas bara att blåsten har lugnat ner sig till imorgon



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala