Inspiration

 

Ja, så känns det på något vis. Ibland händer det väldigt mycket och ibland tycks man bara gå fram och tillbaka till SÖS. Nu tar jag allt det tråkiga först

Mycket just nu handlar om att välja både det ena och det andra. Allt från el- abonnemang till pensionsförsäkringar. Och det är inte lätt. Det känns så ödesdigert vad man än väljer. .

Sedan nästa vecka ska jag på gastroskopi. Inget jag längtar till precis. Man ska svälja en liten kamera. Nu är det ingen digitalkamera men det som ska ner i magsäcken är lika grovt som mitt pekfinger.  Inge kul alls!

2010-12-23 23.49.40

Men tänk så mycket roligt jag har framför mig. Vi ska få träffa och umgås en hel månad med Åsa, Åsa och Pontus. Vad gör då det att man ska flyga i ca 29 tim. Det ska bli så roligt att tillsammans med Gun, Kjell och Åsorna få se och uppleva deras nya hemland. Och att flyga med Qantas är inte heller så tokigt, tror jag i alla fall. Lär ska vara det bästa flyget har att erbjuda

Gonatt mina vänner

Kommentarer

  1. Gastroskopin kommer säkert att gå hur bra som helst. Skönt att få någon ordning på problemet.
    Ibland tar som sagt inspirationen helt slut och då är det inte lätt att blogga. Det är inte heller lätt att kommentera från en mobiltelefon på slunkits vägar påväg hem från jobbet. Ha en underbar helg!

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå bra lilla mamma
    kramelikram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala