Arg, förbannad helt enkelt!

 

Önskar att jag var en yogaflicka!

Jag har idag tagit ledigt från jobbet, åkt kommunalt till Swedbank i Tumba för att försöka bena ut arvsskiftet efter mamma. Tror ni det gick? Nejdå. Swedbank i Tumba och Swedbank i Sundsvall har inte samma regler tydligen! Nog kan man bli tokig för mindre. Och vi får sitta emellan. Nu har papperen skickat mellan Sundsvall och Stureby för tredje gången. Idag blev jag så förbannad att jag skällde ut dom efter noter, jag var så arg tom så tårarna sprutade. Så arg var det nog väldigt länge sen jag var. Om någonsin. Tom så arg att juristen hade ringt upp till Eddie och talat om att jag hade varit väldigt upprörd när jag gick därifrån. Jag är nog portad därifrån för alltid efter den salvan. 

Nu ska jag städa, det brukar hjälpa!

Kommentarer

  1. Vad är det för jävla värdelös bank. Usch och fy. Jag skulle nog ha blivit aggresiv.
    Underbar yogabild. Det kanske vore något. Kram och trevlig helg.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala