Fuskar lite

DSCF1485

Det kan man väl få göra!  Jobbar nästa helg och då är det fixat redan!

DSCF1487

Flamingon fick jag i inflyttningspresent av mina “gamla” svägerskor som var här. Visst är den fin!

Jag har idag varit på KK utbildningsdag. En fantastisk bra dag. Jag som annars har lätt att nicka till när jag ska sitta still. Jag hade inte dom problemen kan jag säga, när den här personen föreläste om kommunikation. Jag har inte skrattat så gott på länge. Vilken människa! Att se henne imitera Carolina Klyft! Helt otroligt roligt! Karin Sjögren, vilket kroppsspråk!

Många kloka ord fick vi till livs! Och får ni möjlighet så gå och hör henne. Vilken inspiratör!

Lika spretig som den här bloggen är så känns livet ibland, eller hur?

Trevlig helg på er

Kommentarer

  1. Men MAMMA!!!!! Man får inte adventspynta förena absolut tidigast fredagen före första advent. Tiden är ur led!

    //Marie

    SvaraRadera
  2. Oh, jag vet, förstod nästan att du skulle reagera:-))Men fint är det!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag måste erkänna att jag har svårt att fatta att det snart är jul när det är 30 grader varmt, men det kommer nog så småning om. Ska dock bli jättekul att julpynta och snart är ni här!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala