Det ska vara en bonde i år

 

Ser inte ut som förr. Och jag kan inte hjälpa men jag tycker det är underhållande och kanske kan programmet få fler att satsa på bonderiet. Eller ta bort lite tönt stämpel

Visst var han charmig.

Vi behöver ju bönderna både i ladugården och kanske kan det locka fler till yrket.

Ikväll är det onsdag och snart är det fredag igen. Nog för jag vill att tiden ska gå fort fram till årsskiftet. Men ju äldre man blir ju mer vill man bromsa upp tiden.

DSCF0333

Fast inte är det här vi ser fram  emot!

Tack för titten

Kommentarer

  1. Men en vit December är ju kalla fall mysigare än en grå. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag frös till direkt jag såg den där sista bilden :)
    Kram och nu är det bara 1,5 månad kvar!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala