Min dag i dag

 

DSCF1752

Ja, så här ska väl en födelsedag se ut. Men innan dess var det “skönsång” och paketöppning på säng.

Jag hade önskat mig ett halssmycke från Thomas Sabo och vad tror ni jag fick.Ett halssmycke från Thomas Sabo förstås! Oj, så glad jag blev. Berlocken var en flipflopsko! Jättefint! Jag har tackat de som var närmast mig fysiskt. Marie får jag tacka på det här viset. Jag får tacka Marie fysiskt när jag kommer hem..

DSCF1759

Många ville vara med och fira. Ibisarna var så närgångna så vi fick schasa bort dom från bordet.

DSCF1760

Den här höll sig på sin kant, men han/hon gillade grillad kyckling.

Svarta svanar var en ny upplevelse. Så fantastiskt vackra. En hel liten familj med tre små dunbollar

DSCF1757

Den här var inte så välkommen.

DSCF1765

I Cenntennial Park firades det. Åsa E syster Anna med familj mötte upp i parken. Anna och hennes familj som jag inte sett på fem och ett halvt år. Barnen Tilda och Erik var ju fem och sju sist. Så roligt att få träffa dom i verkligheten.

DSCF1769

Fina presenter och minnen från Annas familj att svepa in sig i när man kommer hem efter badet. Och Tilda som har ritat ett så fint gratulationskort.

DSCF1772

Sedan grillades det. Bara tjejer vid grillen. En lite ovanlig synLer

DSCF1771

Och skålades i bubbel.

DSCF1789

Kjell hade förärat mig med en jättegod morotstårta som smälte i munnen

DSCF1781

Många var det som hade samlats för att fira. Jag är alldeles överväldigad.

ETT STORT TACK TILL ALLA SOM VAR MED OCH GJORDE MIN DAG TILL ETT OFÖRGLÖMLIGT MINNE.

Det kommer mer kort från den här dagen bara jag fått över bilderna från mobilen

Kommentarer

  1. Hej Karin, du ser ut att ha det bra. Vilket fint halsband. Vi får fira dig när du kommer hem. Kram från Gunilla

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till dig i efterskott. Vilket fint smycke, roligt att få det man önskar sig.

    Svarta svanar finns på en golfbana i spanien. Jag har sett dem i verkligenheten och de är väldigt fina. Lite roligt med svarta svanar, ovanligt om inte annat.

    Ha det fortsatt fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala