Bilförsäljning

Hon är min fortfarande. Det var en man här igår och provkörde och tycktes gilla vad han såg och det kändes som om han tyckte att bilen var den rätta. Han skulle prata med frun (som skulle ha bilen) och banken. Nu väntar jag att han ska höra av sig. Hoppas, hoppas. Men som Åsa sa han vet ju inte att bilen har en egen blogg. En kändis alltså!

302284_10150295852621662_726241661_7948314_309769907_n[1]

Släkten har nu utökas med ytterligare en skönhet, Nellie Matilda.

Peter och Märta har fått en liten tjej. Så ljuvlig.

293239_10150295852286662_726241661_7948307_1128267441_n[1]

Grattis till er båda.

Mycket har annars handlat om Åsa i dag. Först kom en mamma in med en nyfödd liten tjej och säjer. Ja visst är det Karin, Åsas mamma! Jag såg nog ut som en fågelholk. Jag kände ju så väl igen ansiktet. Så hemskt det är när personen är så välbekant och ändå kan man inte placera ansiktet. Inte så konstigt egentligen. Jag har inte träffat henne sedan tonåren. Sedan hade vi mycket att prata om. Hon fanns med under Åsas fotbollsperiod. Sedan gick det väl 10 min så kom Åsas bästa arbetskompis, som jag också fick träffa i somras när Åsa var hemma.Han hade blivit pappa till en liten kille.

En händelserik dag med andra ord!

Nu väntar jag bara på att bilspekulanten ska höra av sig Bil

I morn är det fredag. Visst går veckorna fort!?

Kommentarer

  1. Jag motte underverkets farmor tillika din lillasyster på pendeln i morse! Visst är det skönt att det snart är helg? Lycka till med bilförsäljningen!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ja veckorna går jättefort.. Å så fina de är Peter och hans Nellie, så söt unge. Trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Men jösses vilken underbart söt liten dotter Peter och Märta har fått. Helt bedårande. Så kul med Petra och Henrik. 2 av mina kompisar på samma dag, helt otroligt. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala