Så j-la onödigt

 

DSCF1181

Det finns inget som jag blir så arg på mig själv för, som parkeringsböter. 900 spänn. Jag stod 2 dm för nära en gatukorsning. Fy fan. Jag kunde ha gjort mycket roligt för dom slantarna.

Med det stärker mitt beslut att sälja bilen. En spekulant ska komma i dag  och titta på den.

Bryt ihop och gå vidare som Mark Levegoods mormor alltid sa. Förresten såg jag på nätet att dom gift sig en gång till. Grattis säger vi då.

DSCF1052

Nu glömmer vi böterna. Jag har idag skypat med Åsa. Så här kan det se ut om ni kan bortse från min dammiga skärm. Och det är alltid lika roligt. Jag är så knäpp så jag tycker det känns som hon sitter livs levande framför mig. Och det gör hon ju. Fast man kan inte kramas, och det är ju synd.

DSCF1179

Ha en trevlig helg

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala