Borttappat?

2012-08-20 16.55.33

Om det är någon som har svårt att hitta sitt livspuzzel? Här är det kanske! Hittade dem på vägen hem över Årstafältet. Hör ni, tänk om det vore så enkelt att hitta alla bitar !

2012-08-20 17.13.15

Nere på Sågverksgatan finns en hortensiabuske som har blommat i flera veckor nu. Så fin!

2012-08-21 16.30.55

Är det höst nu? Det känns faktiskt så! Tidigare när barnen var små och då såg jag fram mot hösten. När man kunde plocka fram stickningen och tända ljus och boa in sig. Har väldigt svårt att se det så numera faktiskt.

Bättre att tända ett litet ljus än att förbanna mörkret.

Ja, man gör så gott man kan!

 

2012-08-18 19.24.05

Uffe brukar skicka tidningsurklipp från Skåne tidningar om han vet att det är någon jag känner. Och ibland skickar han med något roligt kort. Det här fick jag när jag kom hem från Grekland. Tänkvärt!

Kommentarer

  1. Tänkvärt idag du delar med dig av, känner att mitt Pussel är nu som förs börjar bli klart

    SvaraRadera
  2. Lollo som skrev ovan

    SvaraRadera
  3. Lollo som skriver ovan :0)

    SvaraRadera
  4. Uffe är en klok man. Kanske du har större solbehov nu än när vi var små. Du får stanna länge i Thailand :). Fin bild på livspusslet. Inte alla som lyckats fota det.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala