Utskämd?

Fan också! Om jag sa jävla grek i går. Så vågar jag inte skriva vad sa idag. Det hördes säkert ner till hamnen. Ni.skullle sett vilket skådespel det var! Gamla farmor
var också med och hötte med näven. Hela, åtminstone halva gatan gatan var angagerad. Ja det handlar förstås om moppeuthyraren. Jag bad honom fara åt, ja ni vet! Och gick hem uppför.hela.backen
dyblöt i svett och förbannad. Hade jag orkat hade lyft upp gubben och satt ner.honom jävligt hårt.
Otroligt varmt idag +.38. Vattnet är också väldigt varmt. Men jag klagar inte. Jag har det gött och mår bra, bortsett från dispyten idag. Han har två ultimatum vi får se imorgon.
Fortsättning följer....




Kommentarer

  1. Men oj vi som trodde att du tyckte om grekerna på Skopelos. De försäker väl inte lura dig? Vi såg på din kommentar att du satt och väntade på drinken. Har wifi blivit så utbrett i Grekland. Eller sitter du på internetcafe? Vi vill inte att du ska få en jättesaftig räkning när du kommer hem bara. Roamingen är väl avstängd?

    Från hönsiga Åsorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala