Sista kvällen

Det känns som jag vill stanna här. Underbara människor. Underbart varmt. Underbara stränder och ett vatten som är så varmt, kristallklart och lent mot kroppen. Idag dök det upp ett litet moln på himlen men det försvann snabbt. Ikväll försöker jag insupa så mycket jag kan. Kvällsdrinken är serverad och ikväll är det väldigt varmt , säkert upp mot +30 och klockan är nio. Imorgon 07.00 blir jag hämtad av Yiannis som kör mig till färjan. Har några timmar i Skiathos innan jag lyfter mot Sverie. Ska landa vid 14.00 tiden. Tack och på återseende Skopelos!




Kommentarer

  1. Åhhh, jag blir alldeles tårögd av vad mysigt det ser ut med allt det grekiska. Speciellt bilden med katten vid bordet. Så fin! När du har gått i pension får du väl spendera en hel säsong på Skopelos. Finns säkert billigt boende och inget jobb har du som du måste tillbaka till.

    SvaraRadera
  2. Åh <3 det måste bli Grekland för mig igen.
    Åh vad du är stark som åker ensam, det borde man nog... Kram Lollo

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala