Semester 2012

2012-07-28 15.48.49

Ja, äntligen semester. Jag tror att det här var en av de få dagar då det var så här varmt.

Efter de sista fyra veckorna var jag mer sliten än någonsin. Jag behöver verkligen få lite vila. Sedan efter semestern är det bara drygt en månad kvar innan jag går ned till 75% och det ska bli så skönt.

2012-07-24 18.47.12

.  Det här mina vänner är absolut det tråkigaste som finns på denna jord. Jag tror alla kvinnor vet vad jag menar. Prova underkläder!! Fy säger jag, med nöden har ingen lag. Jag har inte köpt nya underkläder på säkert två år. Så nu måste det ske. Passade på när det nu var rea. Tre par behåar med tillhörande trosor. Nöjd som en pelikan var jag. Förstår ni så tjusig jag ska känna mig!

2012-07-29 18.15.30

Vi brukar alltid åka ut i skärgården direkt efter vi fått semester. Den här gånger blev det inte riktigt så av olika anledningar. Men på söndagen kom vi iväg för camping. Lennart hade aldrig varit på Utö så det fick det bli. Åkte kommunalt till Årsta brygga och med färja därifrån.

2012-07-29 12.19.54

Campingplatsen får högsta betyg. Jag tycker inte om att campa på ställen där man står uppradade bredvid och kanske inklämd mellan husvagnar. Däremot som här i naturen. Där man ställer tältet var man tycker det passar. Och att vakna till den här vyn är inte så tokigt.

2012-07-29 12.26.14

Som ni ser inte riktigt sol utan höga moln som skingrades ibland och man fick en skymt av solen.

2012-07-29 20.17.27

På kvällen så åt vi på Dannekrogen och satt kvar med en öl efter det. Ja, det är jag som dricker en Guinness faktiskt. Lärde mig dricka Guinness första gången vi var på Irland. Mycket gott!! Men efter en timme så öppnade sig himlen. Det fullkomligt rann ner från ovan! Mer om det nästa blogg. Nu ska jag åka (Maries bil) till Farsta och träffa Gun och Emma.

Ha de!

Kommentarer

  1. Vad bra att du kunde ha Maries bil.
    Jag har faktiskt campat på Utö. Vi orkade aldrig samla in några pengar till en skolresa på gymnasiet så vi åkte till Utö och campade

    SvaraRadera
  2. Grattis på namnsdagen Karin!

    Precis sån camping som vi älskar, finns inget värre än när man blir tilldelad en plats och inte får vara i naturen.

    Otroligt fina underkläder!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala