Lugn och fin

Ja nog älskar jag grekerna allt. Men det finns undantag. Idag var han väldigt tystlåten och nästan skämdes lite tror jag. Det stod en flaska wiskey Han hade fixat en jättefin och nästan allt funkade. Nu sitter jag på en taverna i hamnen och bloggar. Wifi finns på många av tavernorna. Just nu är det skymning och allt färgas lite rosa. Så vackert! Imorgon är sista kvällen och det har varit en underbar vecka. Träffat och pratat med många greker som dom flesta har mycket att berätta. Många är från Aten. De flesta turister är greker faktiskt. Har inte pratat  med eller hört några svenskar här. Endel engelsmän och holländare är det dock. Nu har jag fått in den dagliga drinken.
Kram från mig till dig



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala