Sudda, sudda!

Ja, kära nån! Igår skulle det strykas och börja packa hade jag också tänkt. Men först skulle jag träffa Helen och käka  lunch. Vi träffades på Gullmarsplan och mer eller sprang till Skanskvarn. Efter det så skulle jag få hjälp med att uppdatera min mobil. Vi pratade inte samma språk, killen på Mobilezera och jag, visade det sig. Han återställde mobilen från schrats kan man konstatera. Alla appar försvann!! Jag hade bl a en app där jag sparat alla mina koder och lösenord. Borta var den appen. Och det som fanns där. Jag har nu åter installerat det mesta utan just den appen. Eller appen hittade jag men inte dess innehåll. Fy tusan!
Men NU ska jag börja stryka och börja backa. Jag kommer att lägga in lite bilder på facebook under  tiden när jag är i  Grekland.
Bloggar gör jag när jag kommer hem.
Kalispera på er


Kommentarer

  1. Vart ska du backa :) Jag tror att det alltid blir så när man uppdaterar telefoner/IPad. Kom du in på Instagram? Hade telefonen på ljudlöst efter vår Stockholm under broarna" tur i går.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ok Marie. Uppdatera är väl att uppdatera det som finns i mobilen. De "nyheter" som kommit till sedan man instalerade appen. Tror jag!

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt att få börja backa och ha hela greklandsresan framför sig.
    Du kommer säkert träffa massor med trevliga människor.
    Kör försiktigt om du hyr moppe.
    Önskar att vi hade kunnat följa med dig men vi ser fram emot att få se foton när du kommer hem.

    SvaraRadera
  4. Ha en helt underbar resa Karin!! Ser fram emot bilder. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala