Tant varning?

Jag har upptäckt att när man åker ensam ändras rutiner och vanor. Istället för en gin/tonic så blev det kaffe och en bra bok. Inte så tokigt det heller.
Asch, jag gick sedan ner till hamnen och fick mig en kanongod drink! Och en sängfösare blir det också. Ozo när den är som bäst. Idag har jag sagt jävla grek inte bara en gång utan många gånger. Varför får jag ta i bloggen när jag är hemma. Dagens badbild är från Hovoli. Den vackra tavlan hade jag i den nya studion också. Måste vara en väldigt känd konstnär;-)
Kram från mig som fångar dagen





Kommentarer

  1. Har de hötorgskonst även i Gekland ;). Så grekerna är dumma mot dig? Eller är de bara galna i trafiken kanske. Hoppas att du får det fortsatt mysigt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala