Ett spirande litet liv

 

Det tar sig sa mordbrännaren!

IMG_0003

Har gett mig 17 på att få den att blomma igen. Och ni kommer att få följa den till dess…

P1010039

Jobbar i helgen och har gott om sådana här små spirande liv.

P1010033

P1010016

Ja tänk vilket jobb jag har. Idag har det varit väldigt lugnt. 7 små godingar och deras lyckliga föräldrar. Jag tankar positiv energi hela dagarna. Ibland är man alldeles hög när man går hem.

Jag har gått både dit och hem idag. 17450 steg idag. Herre jisses, vilken kondis jag får. Och idag hörde vi koltrasten igen.  Det var ljust både när vi gick dit och när jag gick hem (med stavar). Nu kör jag till Väsby och blir lite ompysslad. Och det har utlovats en trerätters middag. Det har jag gjort rätt för idag. .

Ha det gott

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala