Tänk om det var jag!

 

BH m bygel

Men det är bara att inse att den tiden är över när man bara kunde hugga sig en BH och den passade. Jag tror alla kvinnor håller med. Finns det något värre än att stå i ett blåvitt ljus och svettas i en provhytt och titta på den blekfeta varelsen som står där. Det krävs både styrka och en stor portion humor för att klara det. Fy sjutton säger jag. Har gått i två timmar och provat BH och vad kom jag hem med? En svart kofta. Nej tacka vet jag –70 talet, då hade man ingen BH. Men bysten såg lite annorlunda ut om man säger så. Tyngdlagen har gjort sitt.Ser mest ut som två gem idag.

2011-02-03 20;26;27 Blondinen: ))

Ja ni kan ju själv se. 20 år och två barns mamma. Marie ses nere i vänstra hörnet och vi bor i Segersjö på den tiden. Kära nån vilken blondin! Det måste väl vara ett ålderstecken när man börjar leta kort för att trösta sig med efter besöken i provhytten. Och jag vet inte om det känns så mycket bättre nu.IMG_0001

I morgon är jag ledig från jobbet, och det känns helt underbart men så här såg det ut på väg till jobbet igår. Idag vågade jag inte gå, det fick bli kommunala färd medel. Och ett träningspass innan arbetsdagen var slut. Sedan kunde man sätta sig på tunnelbanan med gott samvete.

IMG_0002

Och så här ser Liljeholmeskajen ut 07,30. Blev lite spretigt bloggat idag men det är ungefär sådan jag är (inte bara ikväll:)) Jobbar i helgen och kommer nog att vara i Väsby och bli lite ompysslad. Skönt!

Kommentarer

  1. Ja, visst är den Gun står och trycker bredvid mor

    SvaraRadera
  2. Jag var och provade bikini för några veckor sen och det är som du säger ingen rolig upplevelse. Osmickrande ljus och en kropp som man inte alls gillar. Men men, man är ju i alla fall frisk :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala