Plundring på Inteckningsvägen

och de flesta var där…

 

IMG_0003

Hela Pontus rum var fullt med grejor. Ta vad ni vill ha! Och det gjorde vi!

IMG_0004

Mellansyster och lillasyster som lät sig väl smaka, det hade lagats chili con carne som var jättegott. Gott vin och bröd till det.

IMG_0002

Emma och Ubbe hade det också kul på sin hörna

IMG_0006

Det fanns fler som tyckte det var kul!

IMG_0007

André fick en aussie hatt. Jag tycker det ser ut som en cowboy hatt jag!

IMG_0008

Det blev mycket skratt och glädje men också tårar. Här är några som verkligen tycker om varann. Marie skulle förstås varit med på fotot men hon skulle vidare på tjejfest (eller heter det dammiddag i den åldern). Hihi!

Det är svårt att beskriva känslor i den här situationen. Vi gläds ju med våra tjejer som ska emigrera, men samtidigt är man ledsen för det är så himla långt bort  till dem som man tycker så mycket om. Men vilket äventyr och vilka modiga tjejer. Jag avundas dem, men ser fram emot att få uppleva Australien med dem i början på nästa år.

IMG_0009

Väldigt sliten har Drutten blivit genom åren. Men kär! Åsa fick den på sjukhuset när hon var 2 år och föräldrarna fick inte stanna med barnen på på den tiden. Fruktansvärt var det!

IMG_0011

Jag önskar jag hade kunnat knöla ihop mig tillsammans med Drutten i flyttkartongen men jag hade säkert blivit avslöjad.

Efter att Gun med familj åkt hem (gråtande och messade sin kärlek till Åsornna) Och nu kommer jag att få rå om dem de sista dagarna ska bli så mysigt.

Ha det gott

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala