Ja, nog är det vackert allt

tisdag morgon

IMG_0035

Tassar jag ut ordentligt påklädd. Lite för ordentligt så jag går 50 m sedan förstår jag att det blev lite för mycket kläder eftersom jag svettas redan och ska gå en timme, så jag vänder och plockar av en tröja och tar av vargamössan.

IMG_0036

Nyponen är aldrig så vackra som på vintern när dom lyser röda i snön, eller hur? Går sedan raskt till SÖS. 7 853 steg. Och nu är det helt ljust när man går över Årtstabron. Rätt lugn dag på jobbet. 23 små pojkar och flickor har passerat på mottagningen. Den ena sötare än den andra. Bl a en liten Harry, en Kerstin och en Fidelli

Ja det är faktiskt en och annan Fidelli som passerat. Visst kommer ni ihåg Den vita stenen? Tisdag ja då är det funktionell träning efter jobbet. Hejohå!

Inte riktigt så, men plankan ingår. Mycket balans och man tränar många muskler samtidigt. Sedan unnar jag mig att åka kommunalt hem. Har sedan häckat i soffan och nu ska jag häcka under dunbolstren.

Godnatt mina kära

Kommentarer

  1. Nyfallen snö är väldigt vacker. Vad duktig du är som promenerar så fast det är så förbaskat kallt. Heja dig!

    SvaraRadera
  2. Fideli, vilket fint namn! Å, vad jag älskade Den vita stenen...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala