För en gammal skaldjursallergiker

IMG_0002

…..är det här rena drömmen! Så fruktansvärt gott! Att jag sedan fick veta att jag inte alls var allergisk kom som en glad överraskning.

IMG_0001

Blev inte sämre av ett gott vin till! Det var vad jag blev bjuden på, på Getryggen

IMG_0003

Vilket paradis dom har. Magnus och Marie

IMG_0006

En kvällspromenad blev det också.

IMG_0007

Så vackert i kvälls solen

IMG_0008

Och inte mindre vackert klockan åtta på morgonen.

IMG_0011

Sedan fick man göra rätt för sig. Vi hjälptes åt att luka Maries grönsaksland. Trevlig syssla när man så sällan gör det. Och inte varje gång men sin fina dotter. I morse kom också storasyster hem från Thailand och på måndag kommer allas vår lillasyster hem från Down under. Åh, så roligt att alla är samlade. Måste väl erkänna att jag tyckte mamma var jobbig när hon alltid skulle samla ihop oss syskon. Men vad jag förstår henne idag. Det måste vara alla mammors dröm.

Tack för den här gången. Kommer snart tillbaka

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala