Nu är han äntligen här

 

 

Ja, jag måste väl erkänna att jag är väldigt förtjust i den mannen! Jag älskar alla inredningsprogram, men det nåt särskilt med den mannen.

IMG_0016

Jag gissar ni sett den här bilden förut. Men jag blir lika betagen varje gång. Fotot är taget från SÖS ner not Årstaviken. Man kan se globen i bakgrunden.

IMG_0018

Så ner för Adas trappa där doften av smultron chasmin nästan bedövar.

IMG_0019

Kolonilotterna i Tantolunden är verkligen fantastiska.

IMG_0020

Och till sist, visst är det otroligt att man kan bada i huvudstaden Stockholm. Utmed hela Årstaviken solar och badar man. Nu mina vänner är det snart semester. Ska först vara ledig imorgon. Jobbar sedan i helgen. Då ska vi också försöka hinna med att åka på 50 års kalas i Fagersta på lördag kväll.

Var rädd om er

Här sitter Ernst och känner in rummet! Så himla snygg och enkel.

KÄNNER NI SÅ VARM OCH SKÖN BÄNKEN ÄR NÄR SOLEN LIGGER PÅ. HADE JAG TRÄDGÅRD SKULLE JAG VILJA HA EN SÅDAN!

Kommentarer

  1. Å, vilka fina bilder. Jag älskar också Ernst. Skulle någon inredare få äran att inreda mitt hem står Ernst etta på listan. Tvåa står Mija från Bygglov. Aldrig skulle jag släppa Simon och Thomas innan för mina dörrar!

    //Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Håller fullständigt med. Simon och Thomas är kul att titta på för deras humor och språk. Men inte över min tröskel.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin bänk men jag måste nog erkänna att det börjar krypa i kroppen när Ernst börjar prata. Vet inte vad det är. Trevlig helg på dig mammsingen

    SvaraRadera
  4. Jag klarar inte heller av ett helt program med Ernst. Får lite olustkänsla.

    Trevlig helg Karin!

    SvaraRadera
  5. men, åh jag har missat något inser jag, skyller på att jag inte bott här sålänge...
    olust känsla... kryper i kroppen... Älskade Ernst...
    Jag har inte sett ett ända avsnitt !
    det får det bli ändring på :O) KRAMAR Karin
    HA det så gott, jag har två veckors slit kvar.
    /Lollo

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala