Säng, säng ,säng

IMG_0005

Fredagskvällen var lugn och ingen inspiration till matlagning fanns. Så det blev en god lax bakelse till förrätt från Hötorgshallen och från samma ställe kom kalvkotletten ifrån. Den var himmelsk, kan jag lova! Lördag vaknade vi tidigt och solen sken och vi hade bestämt att vi skulle ta en tur på hojen.

IMG_0006

Så vi började med Fjällgatan på Söder och en glass sedan fortsatte vi genom stan till Lidingö. Vi kikade på Gåshaga bostadsområde. Längst ner på ön. Mycket fint och säkert ohyggligt dyrt. Var sedan upp till den norra delen Elvik som också är väldigt vackert.

IMG_0008

Jag köpte ny madrass i höstas och trodde nog att jag skulle vänja mig min nya fasta madrass. Men icke. Missade också att man hade 3 mån returrätt. Så nu är min madrass såld till systersonen Patrik som jag hoppas sover gott numera.

IMG_0007

Det blev att köpa en ny medelmjuk madrass som ska invigas i natt. Mycket smidigt var det att handla den nya madrassen. Sandor (Patriks bror) Christer och Patrik kom med en släpvagn och hämtade oss vid Ikea och körde hem den och tog sedan min gamla madrass med sig. Himla smidigt må jag säga.

Var rädd om er därute och kommentera gärna.

Kommentarer

  1. Hoppas du sover gott i natt!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Japp då får vi hoppas att du sover skönt i natt. Vad smidigt med skjuts från IKEA.
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala