www.sovdulilla.se

skivomslaget

+18 grader klockan sju idag när jag gick till jobbet. Hem gick jag halvvägs, till Gullmarsplan. Helt dyblöt i svett. Måste ha varit 27-28 grader.

Idag på jobbet hade jag en mamma som var en av mina första kunder som köpte skivan för två år sedan när skivan kom ut. Hon var så nöjd med den, två åringen som somnar fortfarande av den och även den nya babyn (3 dagar gammal) blir lugn av den. Tänk om jag fick snurr på försäljningen. Jag vet ju att den funkar!

Ja, tänk om….. ! Ja, nu ser ju verkligheten lite annorlunda ut. Ikväll har jag tvättat bilen invändigt. Jag har skutit det framför mig i tre veckor nu. Men ikväll blev det av. Men tänk så fin den blev, fast jag fick göra det själv!  Och tänk så motorn spinner när bilen är nytvättad.

När jag ändå var i farten fick badrummet sig en omgång.

IMG_0018

Det här är vad jag längtar till nu! Semester och skärgården! Det här är Rödlöga längst ut i skärgården. Bilden är från förra året.

IMG_0017

Att de första dagarna av semestern åka ut i skärgården, sitta och hitta lugnet inom sig några dagar, bromsar verkligen upp stressen. I år blir det vandrarhemmet på Nåttarö i tre dagar. Våra gulliga grannar kommer seglande och sällskapar med oss en av dagarna. Mysigt!

Ha det gott och ta vara på det lilla!

Kommentarer

  1. Vad härligt med semester. Jag har ju haft min för i år, men jag ser redan fram emot nästa års semester. Jag blir mer och mer övertygad om att meningen med livet inte ska innehålla så mycket arbete.

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna att din försäljning ska ta fart. Synd på en sådan bra produkt att den inte säljer stort och kan hjälpa flera familjer.

    Vad roligt att ni har så fint väder, njut!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala