Test

P7310010

Visst är den fin min lilla röda. Så tokig man är som fäster sig så vid en bil? Vi körde en sväng igår kväll för att fota lite om jag ska sätta ut annons på Blocket. Så vi körde mot Tumba, Uttran på väg ner mot viadukten under motorvägen.

P7310012

Jag passade också på att testa den gamla digitalkameran. Ingen höjdare kan man väl säga. Får duga så länge!

Idag när jag kom hem var jag tvungen att se över min cykel för imorgon efter jobbet ska jag till Irene och käka middag. Alltid lika trevligt att bli bortbjuden på middag. Då upptäckte jag att mitt cykellås var trasigt. Så då blev till att ta sig till BEA, denna fantastiska diversehandel och köpa ett nytt lås. Så nu så!

Ha det gott

Kommentarer

  1. Ja visst fäster man sig vid en bil allt. Speciellt den lilla röda. Så fin så. Fina somarbilder. Cykla försiktigt!

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att du har beslutsångest, men räkna upp fördelar o nackdelar, i ditt läge o som du bor tror jag att fördelarna överväger att inte ha bil. Grattis i efterskott på KARIN-dagen. Många kramar Ewa (syns om ca 2 v, oj oj vad tiden går fort)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala