Visdomsord

 

image

Skönt att veta för alla oss som alltid har bråttom här i livet. Och visst stämmer det! Nu är det fredag och jag ska snart börja med middagen. Ikväll blir det en liten sillbit och kanske en liten klar. Sedan blir det fyllda paprikor. Och en ost efter det med flädermarmelad från Gotland.

 

Har precis kommit hem från naprapaten som fått en riktig utmaning. Men faktum är att det känns bättre i både knä och rygg. Det känns som rena brottningsmatchen ibland. Så en gång till så är jag väl på banan igen.

PICT4026

Snart är vi där. Men inte riktigt ännu. I morse när jag kom ut fick jag lite känsla av  höst. Himlen var klarblå och luften var så där klar, kall och skön att andas in. Kortet är taget i Järvsö för några år sedan. Och visst är det vackert med hösten. Men inte det som kommer därefter. Känns inte lika svårt i år av känd anledning.

Nu till middagen

Trevlig helg alla vänner och alla jag känner

Kommentarer

  1. Trevlig helg på sig lilla mamma!

    //Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker höstbild. Ja hösten är så vacker med alla vackra färger och den klara luften. Skönt att du kommer slippa en hel månad av det som kommer efter :). Trevlig helg!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala