Först arbete sedan SEMESTER

IMG_0002

Och där emellan 50 års kalas i Fagersta! Lennarts kusin Micke fyllde femtio och eftersom jag skulle arbeta tänkte vi nog tacka nej från början. Men det är väl dumt att tacka nej till en fest. Det är alldeles för lite fest i tillvaron. Och dessutom när man vet att Lennarts moster Ulla har lagat all mat.

IMG_0001

Hon är fantastiskt duktig på att laga mat. Och vilken dam sen. Över åttio år,  pigg och alltid så glad. En underbar människa. Önskar att jag får bli som hon på ålderns höst.

IMG_0008

Dom bor kolossalt vackert vid Barkens strand.

Image003

Här sitter födelsedagsbarnet him self med Lennarts äldsta syster. Vi åkte direkt efter jobbet på lördag em. Sov över i Mickes stora båt och körde hem direkt till jobbet på SÖS. Herre Gud så skönt det ska bli med semester. Så innan jag gick från jobbet skulle jag bara kolla att jag fått min semester beviljad, så upptäcker jag att jag inte ansökt om någon. Så nu får vi se hur det går:-)

Hit ska vi imorgon fm. Nåttarö i några dagar. Vi bor på vandrarhemmet på ön.

IMG_0025

Här bilder från förra året på Rödlöga. Svårslaget!!

IMG_0004

Vi tar färjan från Nynäshamn. Och sedan gör vi ingenting på några dagar!

När vi kommer hem därifrån åker vi dit solen är. Ska försöka blogga när vi kommer från Nåttarö på onsdag.

Ha det så gott och njut av den Svenska sommaren

Kommentarer

  1. Njut av ledigheten nu!

    SvaraRadera
  2. Njut nu av en välförjänt ledighet och jag ser fram emot att få se fina foton här på bloggen.

    Kram bästa sväris

    SvaraRadera
  3. Åh så härligt Karin! Nåttarö som är så fint. Håller alla tummar och tår att ni får toppenväder. Stor kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala