Och så går nu dagarna……

 

IMG_0068

Igår sken solen hela dagen och hade en hel del som skulle ske framför datorn så jag kom inte ut på hela dagen. Plötsligt var klockan halv åtta och jag hade inte tänkt på middag. The och knäckemacka går också bra. Men det blir liksom ingen ordning på maten när man är hemma. Bilden här ovan är den jag ser när jag sitter och bloggar.

IMG_0062

Och än så är det långt till påsk….. Men drivan smälter undan för undan. Och idag skulle jag gå till Globen hade jag tänkt men när jag kommer ut….

IMG_0063

..så snöar det. Nej, det fick bli min lilla röda. Skulle skicka ett lite inflyttnings kit till Australien, beställa blommor, handla lite mat och det blev lite för mycket.

IMG_0064

Passade på att äta lunch och ta det lugnt. Åt en grillad toast med fetaost och kyckling. En cappucino på det. Satt och studerade folk en stund innan jag stövade runt lite i affärerna och sedan försöka leta rätt på bilen i garaget. Då är de åtminstone lite enklare om man har en liten röd.

IMG_0067

Ja, det här är också terapi för en orolig skäl som har svårt att bara sitta ner. Linolja på barbordet i köket gjorde susen. Visst blev det fint?

IMG_0065

Sedan tog jag strumplådan i rena farten. Och emellanåt kommer det över en vad som hänt och ska hända. Ständig mailkontakt med Fonus och vänner i telefon gör att man påminns.

Var rädd om er därute. Vi har bara ett liv. Utom mamma som hade nio liv…..

Kommentarer

  1. Oj vad mycket sno som har smalt bort. Bordet blev otroligt blankande och fint. Vad mackan sag god ut. Det riktigt vattnades i munnen. Inte ska val du skicka nagot inflyttningskit hit heller. Du ar ju snart har ju...

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala