Både det ena och det andra

 

IMG_0001

Arbetshelg. Till mig kom då bl a lilla Tore för att jag skulle se om han hör bra. Vilket han gjorde. Fjorton andra kom också. En alldeles normal lördag alltså.

IMG_0003

På helgen när jag jobbar passar jag på att få lite markservice i Väsby. Idag var det extra trevligt. Vi kunde sitta ute på terrassen med en liten klar i glaset och en sill tallrik. Kära nån så trevligt.

IMG_0004

Och så får man ju frukosten serverad också. Lite väl mycket idag kanske men gott. (åt inte upp allt) Efter allt strul som varit i veckan med pendeltågen fick det bli bil till SÖS idag, tar bara 20 minuter med bil, vilket gjorde att det blev lite sovmorgon och en kopp the med tidningen i sängen medan Lennart fixade frukost. Känns så lyxigt!

IMG_0005

Framme på Södra BB blir det fika med Catrine, Carina och Amanda innan den första bebisen kommer. Väntar nu på Lennart som ska komma och ha middag med sig (vågar nästan inte säga det) hit till mig. Ska försöka hinna en promenad först så man kan ladda batterierna. Underbart väder. Ja har inte, som många andra sett någon tussilago eller blåsippa än. Kanske idag….

Tack för titten och ha det gott

Kommentarer

  1. Oj vad silltallriken såg god ut. Den lilla klara också :)
    Kul att få se arbetskompisar. Och vad mysigt att få hålla i små söta bebisar hela dagarna.
    Vad skönt att Lennart skämmer bort dig på dina jobbhelger :)

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken liten sötnos!

    Härligt att våren har kommit på riktigt!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala