Min pippi

Sjöng så vackert för mig i morse i koloniområdet på Årstagärde

IMG_0057

Nu grönskar det för varje dag

IMG_0058

Man tänker så bra när man går. Just nu är det mycket roliga saker som semester, först i Italien om en vecka drygt, sedan kommer Åsa hem, och så  sommarsemestern, för att inte tala om Australien i vinter. Mycket roligt far genom huvudet. Och ibland lite svårlösta problem, som hur jag ska få igång skivförsäljningen. Och ska jag gå ner i tid på jobbet nästa år eller inte? Ja, det finns ämnen att fundera på när jag går till och från jobbet.

IMG_0060

Nu är jag på väg hem men var tvungen att få lite vår fräscht till naglarna.

IMG_0061

Nu så. Snyggt eller hur?

Ha det bra där ute

Kommentarer

  1. Åhh, vad mycket roligt du har framför dig! Underbart. Oj vad grönt det har blivit. Och det har inte ens varit Valborg än...

    SvaraRadera
  2. Vad förvånad jag blev över hur grönt det blivit, härligt!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala