Plötsligt kändes det som fredag

 

IMG_0063-1

När träden har denna gröna färg är dom som vackrast tycker jag

IMG_0062

Ja som sagt, den kan bli lite fredags känsla mitt i veckan om man vill och känner för det. Det gjorde jag igår. Lennart skulle komma och jag firade att jag kom i jeans som jag inte kommit i på två år. Det var väl värt att fira eller hur!

2011-04-28 19;18;04

Roar mig med att skanna in foton lite då och då. Här kusinerna Oskar och Sofi. Jag tror att det var julfirande kanske. Så söta.

2011-04-28 19;17;43 skannade foton

Det var fler som var söta som små!! Idag blev det verkligen blandat och gott

Håll till godo. Imorgon är jag ledig.

Kommentarer

  1. Jag tror att det är Oskars 1 årsdag vi firar. Ser man inte en tårta på bordet? Brukar vi inte ha till jul. Traktorn fick han i 1 årspresent av sin farmor.
    Gud så skönt med en ledig vardag!

    SvaraRadera
  2. Wow, grattis Karin. Kul att komma i kläder man inte kunnat haft på länge. Lax och räktallriken såg grymt god.
    Trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det kan man verkligen fira. Och så nyttigt du firar. Ingen öl och chips ;)

    Trevlig helg och sov så gott!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala