Mors dag

DSC00546

Grattis till alla mammor runt om i världen. Spinner vidare på mor och barn från gårdagen.

2011-05-29 13;50;32 Skannade foton

Min förstfödda Gun Elisabeth

2011-05-29 13;55;03 Skannade foton

Eftersom jag har tusentals bilder att bläddra igenom så hittade jag inte de kort på Marie och Åsa som jag letade efter

2011-05-29 13;58;35 Skannade foton

Så det fick bli söta kort på barnbarnen istället. Oskar var en stor beundrare av sin kusin Sofi. För hon vågade så mycket.! Här var julen –91 och de hade båda fått nya vantar bl a. Vilken glädje i den blicken!

2011-05-29 13;57;49

Dennis ser ju riktigt prydlig ut och Lukas hade antagligen sullat ner sin skjorta. Bara flugan blev kvar, oj vad jag saknar den tiden nu. Men visst är dom söta!!

Tänk vilket skatt man har. Vilken rikedom med så många små som inte längre är så små. En del av pojkar närmar sig 2 meter! Lika goa fast dom är vuxna. Tyvärr får man inte gulla lika mycket med dom nu för tiden.

Men tyvärr så finns det många som mår dåligt en sådan här dag. De som inte har någon mamma eller dom som mist något barn, dom tänker vi på extra mycket idag.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala