Packad och klar

 

IMG_0001

Lennart som ska åka MC till Berlin i helgen och hälsa på sonen, har packat och gjort klart. Låt oss hoppas det blir bra väder så han slipper åka i regn och jag ska gå här och oroa mig.

IMG_0002

Kvällens övning blev att åka till Kungens kurva och inhandla en ny kaffebryggare. Så snygg och den slår ifrån sig själv om man skulle glömma. Det är bra. Jag har lite noja för sådant. Den gamla gav upp innan Italien och vi har fått dricka pulverkaffe sedan dess. Inte gott. Märkligt men på semestern tycker man det är riktigt gott!

IMG_0003

Blomlådorna kom också upp ikväll. Ser lite tagna ut men dom tar sig väl. Planterade dom för några dagar sedan men vågade inte sätta upp dom för blåsten. Men nu sitter dom där.

IMG_0004

Som ni ser nu så kan sommaren komma om den vill. Kan ni framför er se en mörk och alldeles varm augustinatt på den här balkongen. Mysigt.

Det blev en sen och kort blogg denna gång men titta in på lördag om ni har lust. Och kommentera gärna

Kommentarer

  1. Jag ser att Lennart ska ta med sig SIA-glass. Han får nog se upp så det inte smälter ;)

    Jag hör nog till de ovanliga som tycker att pulverkaffe är riktigt gott. Vi har inte köpt någon kaffemaskin för vi tycker om pulverkaffe. Det är ju kanske inte som Nespressokaffet, men så är det betydligt mycket billigare också.

    Hoppas att ni får många varma kvällar på ballisen i sommar.

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala