Olika nyanser av grönt

IMG_0059

jag vet inte vad ni kallar den färgen för. Men det nya gräset är verkligen illgrönt.

IMG_0062

I morse var det frost på marken där solen inte kommit åt att lysa.

IMG_0064

Jag är så himla lyckligt lottad som kan gå till jobbet. Det är så fint tidigt på morgonen.Det här i Årstaberg strax innan Årstabron.

IMG_0066

Vilken upplevelse den här människan måste få som färdas helt tyst och stilla på vattnet

IMG_0070

Nu är det fredag em och jag är på väg hem.

IMG_0072

Adas trappa luktar tjära när solen ligger på.

IMG_0077

Det här är väl också ett tecken på att det snart är sommar.

IMG_0074

En blyg liten förgätmigej.

IMG_0079

Det är inte den här modellen jag hade tänkt mig! Jag kommer nu inte att blogga för än jag kommer hem. Men ni hittar mig på Face Book. Ska försöka skicka lite bilder dit.

Ha det bra för det ska jag ha!

Kommentarer

  1. Ha det nu så underbart vid Comosjön. Det är så vackert där att man nästan blir religiös.
    Ser fram emot att se foton på FB
    Kram på dig sväris

    SvaraRadera
  2. Det där dotot på gräset som är fläckvist lite frostigt skulle nog bli en fin canvastavla tror jag. Vilken fin promenad du har till jobbet. Otroligt vackert just nu i Sverige.

    Ha en fatastisk resa till Comosjön. Ta mycket foton tack.

    Kram och flyg försiktigt.

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa Karin. Ser fram emot bilder på facebook!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala